唔敢再上boy friend 屋企




前日我同bf都唔使返工,同bf去咗佢家樓下打網球,打完食埋lunch都係2點幾,但係我有d攰,瞓咗一陣醒咗,同bf開始親熱,點知,當我同bf都一絲不掛嘅時候,我突然聽到伯母大叫,原來伯母岩岩收咗bf嘅衫想放入佢房,bf又唔記得鎖門,伯母又唔知我地喺房,最(火羅)係我果時個仲幫緊我bf......唉 ,伯母講咗聲對唔住就關門走,我就呆咗一陣,之後只知對眼濕晒係咁喊(我都唔知點解喊得咁緊要).....喊完我就著返衫走,bf送我回家時我一路都唔同佢講野,因為佢唔記得關門.....佢喺我屋企坐咗陣我就叫佢走....



我父母見咁樣,以為我地嘈交,我阿媽走去打電話俾伯母 (我同bf其實係由細玩大,我地父母本身係好朋友),之後伯母打俾我,我見來電,好驚咁接咗,伯媽話我媽打俾佢,我聽到想死咁滯,好彩佢話無講件事俾我媽知(唔係驚俾媽鬧,我同bf都成日去對方家過夜,不過如果再有第4個人知,我真係會醜死),伯母叫我唔好嬲bf,仲同我講唔好意思,叫我當佢咩都睇唔到,不過跟住就話其實拍拖情到濃時好平常,仲話一早當咗我係新抱仔(其實伯母睇住我大,佢一直都好錫我,之前仲暗示叫我地早d結婚,不過我而家20未夠喎),果時我只知成塊面都紅晒,就算隔住個電話都想搵窿捐....伯母仲問咗我下個星期放邊日叫我上去食飯,救命呀,我真係唔敢見伯母,因為佢見到我最醜嘅一面,佢會唔會以為我係果d好淫嘅女仔!!唉!!

關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a