19歲女~~ 一個人住8個幾月.....(感受)




5.jpg

一個人住係比我想象中難!
朝早又要番學
放學又要番工我 (每日7hours up) PT 定 FT 你自己定啦
租、水、電、洗費、學費、基金、保險,樣樣都係錢
八個月啦.....生活都只有番學番工
個人係....唔同曬咁囉
番到home又無人同我講野
又累....都已刻訓覺啦!
訓醒...又一樣ga生活!
到放假....明明好想番媽屋企食個飯都好!
結果好多時連街都唔出
響屋企訓足一日
係....雖然我無經濟問題已經好好!
但我真係覺得咁樣挨落去
......個人想痴線咁
但我好明白一個人住
點都搵多個錢好!
夢想都係用錢....先實現到!
唉..........以前我好多野講
成日笑,但依家就算笑
我都覺得已經唔同曬!
好想講,其實我好辛苦...
但呢條路係我自己選擇,我無後悔!



PS: 我搬ga原因好長!
我媽結婚了!
雖然已經同埋果個男人一齊住左六年多
但呢段時間實在...令我好唔開心
因為呢個男人令到我成日同呀媽嘈
搞到同呀媽關系好差
我都唔想我呀媽再難做
同埋我自己細個講過,
如果佢地結婚我一定唔會再響道!8.jpg7.jpg

關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a