前晚同老公親熱完...之後佢講左一句野令我想中爆佢個頭!!!..




前晚同老公等佢d屋企人訓左,就大戰左一輪啦~~
其實好開心嫁,因為我果晚都好high~
咁高潮過後我老公就攬住我,然後黎個情深一吻~(咁睇到呢到都仲係好sweet)
但唔知點解,呢一吻我地大家都冇合埋眼,互相望住大家黎kiss
之後我老公就達左句

「咁樣睇你個樣好似阿凡達...」



呀~~~~~~~~~~~~老公!!!!!!!你太過份啦!!!!!!!!!!!!
咁樣比你講一講!!!呢一晚已經變左一個笑話喇!!!你還返d氣氛比我呀~~~> <
你地話係咪想中爆佢個頭先?!!!!


2010-03-10更新:
老公就是話用「楠楠bb」於P15 #223的方法
大家可以同親愛的另一半試下。

另外老公今日放工返黎同我講話佢個同事將我呢個留言同佢講
問佢有無睇過
佢只係大笑住話佢都有睇過同好肯定甘話呢個一定是真人真事...
但唔敢講係自己囉...哈哈



見到有九萬幾個人睇過
自己都嚇親
我老公見到大家的留言好囂屎甘話「你睇,個個都讚我正」得戚得佢呀!!!

關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a