果晚做完姊妹, 有個兄弟......

果晚做完姊妹, 有下場, 我地落左bar玩, 有個兄弟錫左我一啖, 扼我話自己住我附近, 送左我返屋企, 一路行一路拖住我, 之後仲十指緊扣, 送我返上屋企果時, 在lift內突然攬住我, 狂咀我, 出左lift佢想有進一步既行動, 佢想摸我個胸, 我捉住佢既手叫佢唔好, 之後先停。



但之後一直到依家, 都冇再搵我啦, 唔知佢係咪只係想玩下呢, 我唔係d玩玩下既人, 我係對佢有d feel先俾佢拖, 其他兄弟飲酒果時想攬住我我都縮開, 係唯獨佢, 我成日坐起佢附近。

好煩!!!!!!!!!!!!!打俾佢個電話又成日冇人聽, 一時又唔開電話, send sms俾佢佢又唔覆, 好似失左蹤咁!!!!! 佢唔係真係諗住玩下就算下嘛? 唉~

關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a