「我想郁條女嫁!!」



今次爆大鑊是否為報復?謝小姐說:「冇動機,只係睇唔過眼有人話自己係佛教徒,最嬲係 借拜佛為名去識女,又再識第二條女。」她表示現時一星期仍會和黃澤鋒見面三次,因大家 在同一間拳館打泰拳,分手初時大家仍保持朋友關係,但後期已此情不再。

雖然在謝小姐口中黃澤鋒媾女無數,曾同一時間內有三至四位女友,但她也讚賞舊愛說:「 佢對女人好好,仲會煮埋飯畀我食,就算 05、 06年佢事業低潮期,炒埋車,經濟唔掂,仍然好硬頸唔要我用錢幫佢,不過我哋拍拖咁耐 都係 AA制,最多係餐餐去茶餐廳食飯。」

關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a